رفتن به محتوای اصلی

تاکید معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور بر حمایت از فعالیت های تبلیغی نوآورانه

تاریخ انتشار:
در راستای همکاری و هم افزایی هر چه بیشتر نهادهای عالی حوزوی در روند برگزاری جشنواره جنات، دبیر این جشنواره با حجت‌الاسلام والمسلمین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور دیدار و گفتگو کرد.
اباذر جعفری

به گزارش خبرنگار بلاغ، اباذر جعفری دبیر جشنواره نوآوری های تبلیغی «جنات» با حضور در دفتر معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور با حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملانوری دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملانوری ضمن ابراز خرسندی از طرح و برگزاری جشنواره جنات، این برنامه را عاملی مهم در جهت اعتلای امر تبلیغ در حوزه برشمرد و گفت: بعد از بیانات مقام معظم رهبری در جمع مبلغان و حوزویان و تمرکز بحث های معظم له در خصوص تبلیغ و الزامات آن در عصر جدید، مجموعه های حوزوی با مشارکت بیش از 700 استاد، پژوهشگر، نخبه و مبلغ موفق در مقام لبیک به بیانات ایشان، برنامه هایی را در موضوع «تحول تبلیغ در حوزه های علمیه» طراحی نمودند. 

وی ادامه داد: طرح شناسایی و مستندسازی به منظور استفاده از ایده های نو و خلاقانه مبلغان در قالب جشنواره نوآوری های تبلیغ با محوریت مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی و با همکاری تمام نهادهای عالی حوزوی از جمله طرح های طرح های مصوب در عرصه تحول تبلیغ بوده که امیدواریم با تلاش و هم افزایی هرچه بیشتر برگزار کنندگان جشنواره، این برنامه با موفقیت به انجام برسد.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور ضمن دعوت از تمام طلاب سراسر کشور در شرکت در جشنواره جنات، تصریح کرد: انتظار می رود همه مبلغان محترم ایران اسلامی که در طرح های مختلف تبلیغی همچون: طرح امین، روحانی مستقر، هجرت، بینات و ... به امر مقدس تبلیغ مشغول هستند با شرکت در این جشنواره، تجربیات خود را به منظور استفاده دیگر مبلغان از نحوه و روش اجرای فعالیت تبلیغی آنان، عرضه کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملانوری افزود: هدف و رویکرد اصلی طراحی جشنواره ملی «جنات» این است که بتواند الگوها و فعالیت‌های میدانی نوآورانه را شناسایی کند و آنها را در معرض دید تمامی مبلغان قرار بدهد، به نحوی که بتوانند الگو بگیرند و بر اساس آن مدل‌ها فعالیت کنند.

گفتنی است در ابتدای این جلسه دبیر جشنواره «جنات» به ارائه گزارشی از روند برگزاری این جشنواره پرداخت و گفت: بیش از 600 فعالیت تبلیغی در سامانه این جشنواره ثبت گردیده و مراحل بررسی آن در دبیرخانه آغاز شده است.

جعفری بیان کرد: با توجه به اینکه حوزه‌ی تبلیغ حوزه‌ی گسترده‌ای است، بویژه با احتساب تبلیغ نوین و تبلیغ در رسانه و فضای مجازی، محوریت جشنواره جنات نیز نوآوری‌های تبلیغی در حوزه‌ی تبلیغ چهره به چهره است. بر این اساس، فعالیت‌های مجازی و رسانه‌ایِ صرف در این مرحله شرکت داده نمی‌شوند مگر اینکه امتداد یک کار میدانی و تبلیغی باشند. به عبارت دیگر یعنی از ظرفیت فضای مجازی و رسانه در کنار تبلیغ میدانی و چهره به چهره استفاده شده باشد.

دبیر جشنواره «جنات» اظهار داشت: مهلت ثبت فعالیت‌ها در این جشنواره تا پایان آذرماه بوده که اگر قرار بر تمدید باشد در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت به بالا